טיפול בדיכאון ללא תרופות

תוכן עניינים

טיפול בדיכאון ללא כדורים

דיכאון הוא ללא ספק אחת מהמחלות הנפשיות המוכרות ונפוצות ביותר – כולנו מכירים אדם הסובל מדיכאון או נוטל תרופות נגד דיכאון. אנשים המתמודדים עם דיכאון הם חווים תחושות של חרדה, חוסר תקווה וחוסר יכולת, כמו גם עצב כבד השורר עליהם. מדובר במצב לא פשוט, אשר על מנת להתמודד איתו כראוי מומלץ לפנות אל טיפול. ניתן לטפל בדיכאון באמצעות טיפול תרופתי, אך גם באמצעות טיפול רגשי, התנהגותי וקוגניטיבי אשר מעניק כלים להתמודדות ולא רק מסייע בהסדרת חוסר האיזון הכימי במוח אשר עלול לגרום לדיכאון. על אף שהטיפול התרופתי אפקטיבי, רבים בוחרים לפנות אל טיפול בדיכאון ללא תרופות וכך להתמודד עם המצב.

טיפול בדיכאון ללא תרופות – לבחור בטיפול קוגניטיבי

מחקרים שנערכו בשנים האחרונות הוכיחו כי בנוסף לטיפול תרופתי וטיפול פסיכולוגי רגיל, גם טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא אפקטיבי למתמודדים עם דיכאון ומביא להקלה בתסמיניו. באמצעות טיפול קוגניטיבי התנהגותי ניתן לבצע שינוי בדפוסי החשיבה הדיכאוניים והמזיקים ולהביא להקלה מהמחשבות הטורדניות המאפיינות את הדיכאון, ולסגל דפוסי חשיבה והתנהגות חדשים אשר מאפשרים התמודדות טובה עם המצב. טיפול בדיכאון ללא תרופות מותאם בעיקר לסובלים מדיכאון קל, ומטרתו היא להקל על תסמיני הדיכאון ולהחזיר את המטופל לתפקוד מלא. הייתרון המשמעותי של טיפול התנהגותי קוגניטיבי לסובלים מדיכאון הוא ההצלחה שלו לטווח ארוך, בגלל שהוא מקנה כלים פרקטיים להתמודדות אשר מסייעים למטופלים בשיטה זאת לאורך כל חייהם. 

לקבל את הכלים הנכונים להתמודדות

על מנת לקבל את הכלים הנכונים להתמודדות נכונה עם דיכאון ללא שילוב טיפול תרופתי, חשוב לפנות אל המומחית בתחום. רינת ונטורה היא מטפלת המוסמכת על ידי מכון וינגייט בטיפול התנהגותי קוגניטיבי, טיפול בכעסים וטיפול בשיטת EFT. רינת פועלת בתחום מזה שנים רבות וסייעה למאות לטופלים לעבור תהליכים משני חיים, כמו גם להתגבר על מצבים מורכבים כמו דיכאון וחרדות. אם גם אתם סובלים מדיכאון ומעוניינים בטיפול מקצועי ואפקטיבי שיעניק לכם את הכלים שייסעו לכם בעתיד, פנו אל רינת בטלפון או תשאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

קבוצה מנסה טיפול בדיכאון ללא תרופות

טיפולים נוספים

מתעניינים בטיפול אצל רינת?

מגוון טיפולים בשיטת LI CBT ובשיטת EFT.
טיפול זוגי, טיפול בחרדה/דיכאון/חוסר ביטחון עצמי/פוביות/דחיינות ועוד

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי בעמק חפר

השאירו פרטים ואצור קשר בהקדם!